Kurkku tuntuu mätänevän ja samaan aikaa olevan leikattavana irti. Ai saatana. Irtoaakohan mun pää kohta ja vierii pian pitkin lattiaa? Kuumekin on kaveri. Korkeimmillaan ollut jotain 39,2.. Ihanpa mukavaa siis. Englannin yo-kuuntelunkin käväisin kuumeisena tekemässä.. Voidaan siis odottaa varmasti huippu arvosanoja (: L vähintään ja erikoismaininta ylimaallisesta kielellisestä osaamisesta. Voi huoh.

Kotona ollaan lötkötetty jo kolme päivää. Alkaa vahvasti näyttää siltä, että suunnitelmien vastaisesti kotiin jäädään myös huomenna. Tämä ei lopu koskaan! Helvetin sitkeä tauti.. Ja tuskainen.

Noh, olipa viime viikonloppu sentään mielenkiintoinen kun miehiä löytyi taas baarista liikaa. Yhdelle annoin numeron. En tajua miksei se eräs todella raivostuttava henkilö voi ymmärtää etten ole kiinnostunut hänestä. Hän näki kun istuin sen yhden miehen sylissä ja mies veti minua koko ajan lähemmäs. Silti hän roikkuu, roikkuu ja roikkuu.. Ei näytä lopettavan koskaan. Olen sanonut moneen kertaan etten halua seurustella ja silti hän ei jätä minua rauhaan. Mitä helvettiä voin enää tehdä? Ei taida ainakaan siististi mennä tämä homma kuten toivoin.. Aina minulle jää se likainen osuus. Prkl.

PS minulla on ihan jouluolo
PPS tekee mieli maalata tekotaiteellista paskaa :3