Sunnuntai, paljon töitä rästissä ja laiskottaa. Pitäisi tehdä biologiaan joku tutkimus.. (Viikko aikaa jäljellä, eh?) Historiaan vastauksia kysymyksiin.. Joo, en halua edes muistella enempää. Hyvä puoli: Olen oppinut olemaan stressaamatta niin paljon kaikesta. Ainakin toistaiseksi. Ehkä se on tämä uusi uljas olotila, tavoite jonka olen kehitellyt. KESÄÄ odotellessa tässä. Kesästä tulee paras kesä koskaan. Olen myös alkanut oikeasti päästää irti sen jälkeen kun se löysi uuden, kaverini. On paljon helpompi olla. Olen ihan rauhassa saanut ottaa etäisyyttä kumpaankin, sillä kaverinikin ei ole muuta mulle aiheuttanut kuin huonoa oloa enimmäkseen. Noniin nyt loppuu tämän vatvominen.

Sain eilen Nirvanan Nevermind albumin. Kenenkään ihmisen levykokoelma ei voi saavuttaa täydellisyyttä ilman sitä. Tykkään äärettömän paljon biisistä Breed.

Even if you have...
Even if you need...
I don't mean to stare.
We don't have to breed.
We can plant a house,
Or We can build a tree
I don't even care.
"We could have all three"
She said! ...

I don't care
Care, care if it's old.
I don't mind
Mind. I don't have a mind.
Get away
Way, way from your home.
I'm afraid
Afraid, ghost!